Servisní dny Nestlé Sfinx

Servis, zprostředkování a konzultace příspěvků zaměstnavatele pro zaměstnance.

logo Garde Clientela

Místo události:

V závodě Nestlé Česko – závod SFINX Holešov v zasedací místnosti u jídelny

Odborný konzultant:

Kateřina Tumová

Cíle servisních dnů:

  • Jste nový zaměstnanec?
  • Máte svou smlouvu a potřebujete do ní navést příspěvek zaměstnavatele?
  • Vracíte se po MD a chcete znovu čerpat příspěvek zaměstnavatele?
  • Pracujete zde několik let a jdete do důchodu?
  • Zvýšil se Vám mzdový tarif a máte tak nárok na navýšení příspěvku zaměstnavatele?
  • Potřebovali byste vědět, zda můžete své peníze s příspěvky zaměstnavatele vybrat?
  • Chcete vědět nějakou aktuální informaci k Vaší smlouvě?
  • Potřebujete s někým nezávislým prokonzultovat Vaši finanční situaci?
  • Řešíte nějaký problém s pojišťovnou či bankou?

Právě pro Vás jsou servisní dny určeny. Poskytneme Vám potřebné informace, dokumentaci i poradenství.

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Reference zákazníků na servisní dny

Servisní dny v Nestlé jsou skvělá služba pro zaměstnance. Skvělý přístup, vždy ochota pomoct a poradit. Za mne moc přínosná služba. Paní Elznerová má vždy profesionální a milý přístup.
Drcmánková

Máte zájem o jiný typ školení?

Můžeme pořádat školení také u vás pro vaše zaměstnance

Provádíme finanční servisní dny ve firmách, ale také školství, obcích a úřadech. S pojištěním i úvěry pomáháme také jednotlivcům a rodinám.

w

Poznáme se

Zjistíme vaše přání a potřeby. Vy zjistíte, kdo jsme a s čím vám pomůžeme.

Dohodneme pravidla a cenu

Seznámíme vás s obecným postupem řešení vašeho problému. Domluvíme podmínky pro řešení vaší situace.

f

Pustíme se do řešení

Navrhneme konkrétní řešení, připravíme podklady, zajistíme informace z institucí, od A do Z vás provedeme do zdárného výsledku.

Můžeme dál spolupracovat

Obvykle s klienty spolupracujeme dlouhodobě a optimalizujeme portfolio podle vývoje trhu a cen.